web analytics

Survarium — подробиці оновлення 0.27а

tVMJbMJzbi0

Компанія Vostok Games, якій учора виповнилося 3 роки, поквапилася повідомити про чергове оновлення для багатокористувацького шутера від першої особи — Survarium. Оновлення 0.27а вже є на ігрових серверах. Публічний тестовий сервер наразі припинив роботу, але це тимчасово —  до виходу наступного оновлення.

Розробники одразу попередили, що у зв’язку з масштабною зміною кількості одержуваного досвіду і репутації, вони також змінили кількість досвіду і репутації, необхідних для досягнення певних рівнів. Проте хвилюватися немає причин, адже наявний досвід і репутація гравців були перераховані таким чином, щоб прогрес у досягненні наступного рівня залишився незмінним.

В оновленні 0,27а істотно змінилася механіка витрати набоїв у бою. Тепер немає поняття “склад”, який задавав максимальну кількість набоїв, доступних в одному бою. Але при цьому залишається обмеження, яке не дозволить вам нести надто багато набоїв зі собою в рюкзаку. Вартість відстріляних набоїв автоматично знімається після бою. Якщо в підсумку бою у вас на рахунку виявився негативний баланс, то ви зможете вступити в бій, використовуючи тільки безкоштовне спорядження У зв’язку з такою зміною, ігророби автоматично продали всі набої, які вже були придбані гравцями за ціною покупки.

Ну і коротко про інші нововведення:

Ігровий процес:

  • Додано новий ігровий режим “Дослідження”;
  • Змінена система завдань від угруповань. Тепер гравцям пропонується три випадкових завдання на день. Отримана нагорода залежить від того, чи зуміє гравець виконати завдання на бронзу, срібло або золото;
  • Додана система нагород за успішні дії в бою;
  • Змінено кількість досвіду, репутації і срібла, одержувані гравцем за вчинення дій у бою;
  • Додана можливість обирати бажаний ігровий режим для випадкового бою;
  • Бонус за досягнення трьох перемог — сім днів — прибраний з гри;
  • Додана кровотеча при критичному пошкодженні торса;
  • Кульові поранення і капкани можуть викликати кровотечу, ймовірність такого залежить від одягненого спорядження і типу боєприпасу;
  • Тепер предмети спорядження можуть мати випадковий модифікатор “захист від кровотечі”;
  • Артефакт Онікс: сила активного ефекту зменшена з 95% до 50% поглинання завданої шкоди;
  • Зменшена імовірність критичної поломки при малому зносі спорядження;
  • Змінена механіка пробиття поверхонь: тепер шанс пробиття і завданої шкоди залежать від кута входження кулі;
  • Змінені модифікатори шкоди і бронебійності для боєприпасів;
  • Перероблена формула обчислення шансу перебування предмета для командного бою;
  • Вартість ремонту збільшена до 20% від базової вартості предмета [навіть тут інфляція :];
  • Вартість продажу спорядження в магазин зменшена до 15% від базової вартості предмета;
  • Тепер вартість ремонту і продажу предмета залежить від кількості позитивних модифікаторів.

Спорядження й озброєння:

  • Перелік преміальної зброї поповнився новими зразками: Neostead 2000, АК-74У “Корсар”, АКМ обр.65г., АК-74Н обр.82г., Вепр-12 “Молот”, АК-12 М1, СКС-МФ, Вепр “Блукач “, Сайга-12с, ВСК-94 “Хранитель”;
  • У продаж додані нові типи медикаментів;
  • Придбання боєприпасів більше не залежить від репутації, всі типи боєприпасів доступні відразу;
  • В окремих видах зброї була змінена дистанція, час прицілювання, розмір магазину;
  • Набір хімзахисту бродяг перенесений на 3 рівень спорядження і тепер вимагає репутації “Досвідчений”;
  • Антитоксин тепер доступний у продажу тільки у поселенні “Край”;
  • В деяких комплектах броні відбулися зміни.
  • У зв’язку зі зміною рівня спорядження, змінилася базова вартість деяких предметів;
  • На чорному ринку з’явилася купа нової зброї і спорядження та одягу.

Інтерфейс користувача:

  • Додано відсоткове відображення загального стану здоров’я;
  • Додано вікно, що відображає розподіл зброї та спорядження за рівнями репутації угруповань;
  • З магазину та складу прибрано відображення боєприпасів;
  • Тепер при діях, що приносять досвід, репутацію або гроші в бою, гравець буде отримувати коротке текстове повідомлення (можливість може бути відімкнена в опціях гри);
  • У вікні результатів бою тепер є інформація про те, скільки досвіду і репутації вам необхідно для отримання наступного рівня.

Окрім нововведень, було виправлено багато помилок гри. Прочитати усі нововведення можна за цим посиланням. А тут можна завантажити гру, якщо ви ще цього не зробили.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl розійшовся накладом у мільйон копій за 2 дні

stalker 2

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2

s.t.a.l.k.e.r.2 heart of chornobyl world locations.mkv snapshot 03.55.352

Усі досягнення S.T.A.L.K.E.R. 2 — що потрібно для проходження на 100%?

stalker 2 achievements 03

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

stalker 2

УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)

stalker radio

Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl повідомили точний час виходу гри

stalker 2

Half-Life 2 побила власний рекорд одночасних гравців

hl2wallpaper04 16x9

Артефакти та інші скарби Зони у S.T.A.L.K.E.R. 2

p.ua.s.t.a.l.k.e.r.2 артефакти